Samen aan de slag in de wijk (zaterdagmiddag 20 jan)

Hoewel ‘t nog niet echt heel erg winters is, staat de winterse werkdag er al wel aan te komen: zaterdagmiddag 20 januari gaan we vanaf 13:00 snoeien in de houtsingel in het waterwingebied langs het Jan Tempelmanpad, opruimen, kampvuren en proosten op gedane arbeid en het nieuwe jaar.

HEB JE EEN KRUIWAGEN? NEEM 'M MEE!

Om 13.00 uur verzamelen we bij het paadje door de boomgaard bij de grote Populier. We gaan de houtsingel langs het Jan Tempelmanpad in het waterwingebied uitdunnen. De hele strook is in de afgelopen jaren al flink gesnoeid en daardoor begint de singel een fraaie opbouw en diversiteit te krijgen. Dit jaar gaan we de strook vanaf het Jan Tempelmanpad snoeien, zodat er vanaf het pad gezien een mooie opbouw in de struiken komt, en hiermee zal ook het pad weer beter begaanbaar worden. Van grote bomen zagen tot het verfijndere snoeiwerk: voor ieder wat wils.

Kom je zaterdag ook helpen de wijk mooier en schoner te maken (als dat nog geen goed voornemen is...)? Met kampvuur en borrel toe.

Tot zaterdag de 20e!

JAARVERSLAGEN EN BEGROTINGEN

klik hier

Wijkwerkdagen 2024