Extra snoeidag singel waterwingebied zaterdag 29 januari

Afgelopen zaterdag hebben we met veel mensen heerlijk en hard gewerkt aan de houtsingel (langs het pad bij het Pioniersveld) op het waterwingebied. We wisten van te voren dat we de singel nooit geheel af zouden krijgen, maar nu we eenmaal zo ver zijn gekomen, weten we van geen ophouden. Aan het begin van het voorjaar willen we de gehele singel (maar de mooie struiken en bomen blijven staan) gesnoeid hebben.

Dus vanwege ons zelf behaald succes; het verkrijgen van een fraaie houtsingel; het voorspelde mooie zonnige winterse weer van komend weekend en vooral omdat het heerlijk kan zijn om in een goede sfeer lekker fysiek te werken, nodigt Terra Bella je van harte uit om aanstaande zaterdag, 29 januari, mee te helpen met het verfraaien van onze wijk.
We gaan zowel 's ochtends als 's middags snoeien. 's Ochtends beginnen we om 10.00 uur; 's middags om 13.00 uur en rond 16.00 uur is het welverdiende borreltijd. Maar voor de duidelijkheid: voel je vrij om te komen wanneer en hoe lang het je uitkomt. Dit werk is geschikt voor alle leeftijden. Ook kinderen zijn dus van harte welkom en kunnen een zinvolle bijdrage leveren. Vanaf een jaar of 10 kunnen ze ook zonder ouders (maar dan wel eerst even overleg) komen helpen: wij zorgen voor begeleiding en veiligheid. En natuurlijk zorgen we voor warm drinken, lunch met soep, en borrel (maar dat is dan wel weer alleen voor ervaringsdeskundigen..).
Hopelijk zien we elkaar (over)morgen op een heerlijke, winterse en zonnige zaterdag!

Berichten: 0

Wijkwerkdagen

- zaterdag 7 april 2018: Voorjaarsfris

- vanaf 28 oktober 2017 om de 2 weken (zie agenda)