Beheer

De openbare ruimte beheren we als bewoners samen met de gemeente.Terra Bella stemt af met de gemeente en voert de coördinatie van het beheer dat de bewoners overnemen. We kunnen zo voor onze delen van onze wijk zelf bepalen hoe en wanneer we het groen (laten) beheren; geen grote machines en op het juiste tijdstip. Hoe meer we als de bewoners zelf uitvoeren, des te meer budget overblijft om te investeren in een aantrekkelijke en natuurlijke woonomgeving, die aansluit op onze wensen. En samen aan de slag gaan, is vaak erg gezellig en goed voor je fitness.

Een gedetailleerde versie van de beheerkaart kun je hieronder downloaden. De kaart is echter nog niet helemaal correct (concept versie december 2012)

Wie doet wat, hoe en wanneer?

Als je over de onderstaande kaart scrolt kun in één klik zien wie, wanneer, welke werkzaamheden uitvoert. Mocht je zelf één van de werkzaamheden willen ‘adopteren’, neem dat contact op met de contactpersoon van dat deelgebied of stuur ons een e-mail: info@stichtingterrabella.nl.

Bloembakken - verkeersremmers

In onze wijk staan op diverse plekken bloembakken - halve wijnvaten - die op verzoek van bewoners zijn geplaatst om de veilgheid te vergroten. Stapvoets autoverkeer door de wijk.

Terra Bella heeft de bakken betaalt, bewoners verzorgen de beplanting. Op de onderstaande kaart staat wie welke bakken onderhoud. Heb je vragen of wil je iets wijzigen? Stuur dan een e-mail naar info@stichtingterrabella.nl.

Wijkwerkdagen 2018

Snoeicursus hoogstamfruit

- 7 november 2018 20:00-22:00

meer info op deze blogpost