Eerste seizoenswerkdag zonnig en succesvol!

Zo’n 20 mensen hebben onder een voorjaarsachtige zon en gesterkt door winterse soep zeer aangenaam buiten gewerkt en veel werk verzet. De eerste seizoenswerkdag van dit jaar leverde niet alleen heerlijk weer op, maar ook de wandelpaden met hun fris nieuwe vloerbedekking en de fraai uitgedunde houtsingel zijn weer helemaal klaar voor het voorjaar!

Lustrumfeest op de archeologische heuvel

Op 12 juli 2014 vierden we ons tweede lustrum met een bruisend wijkfeest op de archeologische heuvel. Een zeiscursus van Hans Kool (gemeente Culemborg) in de ochtend, een 'eetbare' excursie met Rutger en Nelleke (De Persimoen) en een prachtig verhaal over de waarde van water door Eric Borias kwamen we in de stemming. Onder het genot van eigen appelsap bestendigden Huub van Oorschot (wethouder gemeente Culemborg), Rik Huiskens (terreinbeheerder Vitens) en Rosalie Verburg (voorzitter Terra Bella) officieel de samenwerking voor nog eens vijf jaar.

Foto’s: Huub van Beurden, Rutger van Mazijk, Martin Ouwerkerk, Sandra Wormgoor en Dick Boland

Wijkwerkdagen 2018

Snoeicursus hoogstamfruit

- 7 november 2018 20:00-22:00