Bewonersschouw zondag 10 april van 15:00 tot 17:00 uur

Terra Bella nodigt alle bewoners uit om op zondagmiddag 10 april het openbaar gebied van de de wijk te schouwen. We gaan kijken hoe het openbaar gebied er bij staat en waar het beheer beter kan of moet. We zouden het erg leuk en zinvol vinden als zoveel mogelijk bewoners meelopen en hun ideeën delen, wensen inbrengen en zorgen melden.

We verzamelen om 15.00 uur bij de grote populier in het waterwingebied en gaan via het pioniersveld naar het wijkpark en de wilgenhoven en eindigen uiterlijk om 17.00 uur in het gebied rond Blaman- en Marsmanweg. Je hoeft niet per se de hele schouw mee te lopen, maar mag ook bij één bepaald gebied aanhaken. Als je niet aanwezig kan zijn, maar wel iets onder de aandacht wil brengen, kan je dit via Rob aan Terra Bella laten weten (robvleeming@ziggo.nl of 06-10541501).

ALV BEL op 10 dec 2018

- begroting 2019 Terra Bella

Wijkwerkdagen 2019

- worden nog ingepland