Paden rondom stadsboerderij Caetshage opgeknapt

Vandaag was weer een prachtige werkdag. Een groepje bewoners heeft het fietspad en een deel van de wandelpaden op stadsboerderij Caetshage een grondige onderhoudsbeurt gegeven.

Op de lage delen van deze paden bleven na een bui lang plassen staan en vooral het fietspad was dan slecht begaanbaar. Met kruiwagens, schoppen en harken zijn zwartrode lavastenen op de wandelpaden opgebracht en gele grafit d’or (mergelachtige split) op het fietspad. Het zal de komende tijd misschien nog wat mul zijn, maar over een tijdje zijn de paden weer in goede conditie. Het was tevens een mooi moment om José Jansen te ontmoeten, onze nieuwe beheerder van de openbare ruimte op de stadsboerderij. Dat een werkdag echt genieten kan zijn, blijkt wel uit de foto’s. Want na flink sporten gaat een welverdiend drankje er prima in, relaxed in de alternatieve  ligstoelen.

Foto's zijn te vinden in ons fotoboek

Wijkwerkdagen 2019

- 19 januari Winterwerkdag

- 6 april Voorjaarsfris

- 6 juli Zomer kooien

- 21-22 september Appelfeest

- 2 november: Natuurwerkdag

ALV 1 juli 2019

het financiële jaarverslag dat op 1 juli in de ALV wordt behandeld zijn hier te vinden.

in het najaar gaan we weer beginnen