Foto's wijkfeest online

De eerste foto's van ons 2e lustrum staan online in ons fotoboek. Neem maar eens een kijkje en als je zelf ook mooie foto's hebt om te delen, dan ontvangen we ze graag: info@stichtingterrabella.nl

Op 12 juli 2014 vierden we ons tweede lustrum met een bruisend wijkfeest op de archeologische heuvel. Een zeiscursus van Hans Kool (gemeente Culemborg) in de ochtend, een 'eetbare' excursie met Rutger en Nelleke (De Persimoen) en een prachtig verhaal over de waarde van water door Eric Borias kwamen we in de stemming. Ook de glijbaan vanaf de heuvel was een groot succes onder de kinderen. Onder het genot van eigen appelsap bestendigden Huub van Oorschot (wethouder gemeente Culemborg), Rik Huiskens (terreinbeheerder Vitens) en Rosalie Verburg (voorzitter Terra Bella) officieel de samenwerking voor nog eens vijf jaar.

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Wijkwerkdagen 2019

- 19 januari Winterwerkdag

- 6 april Voorjaarsfris

- 6 juli Zomer kooien

- 21-22 september Appelfeest

- 2 november: Natuurwerkdag

ALV 1 juli 2019

het financiële jaarverslag dat op 1 juli in de ALV wordt behandeld zijn hier te vinden.

in het najaar gaan we weer beginnen