Nieuwe bestuursleden: Jeanne, Cas en Frank

Het Terra Bella bestuur heeft fris bloed gekregen. Jeanne Buwalda, Cas de Roos en Frank Beurskens hebben het stokje overgenomen van Karen Schuuring, Niek Hazendonk en Dick Boland.

Met een etentje in De Witte Buffel hebben we feestelijk de bestuurswisseling beklonken. Karen is niet meer woonachtig is onze wijk en voor Niek en Dick zat na 10 jaar trouwe 'groene' dienst de maximale zittingstermijn erop. Niek blijft zich nog wel inspannen om de nieuwe bijenstal op Caetshage te realiseren. De financiering, bouwtekeningen en vergunningen van de gemeente zijn bijna rond. En Dick blijft zich ontfermen over de snoeiploeg van de boomgaard. Dank jullie wel, mannen!

Het Terra Bella bestuur is zo weer op volle sterkte. Bij de huidige bestuursleden Rosalie Verburg (voorzitter, Wilgenhoven) en Martine Kriesch (secretaris, Lodewijk van Deijsselhof) zijn aangeschoven: Frank Beurskens (Oei-woningen) Jeanne Buwalda (Lodewijk van Deijsselhof), Cas de Roos (penningmeester, Lovelingpad).

Van links naar rechts: Frank Beurskens, Jeanne Buwalda, Martine Kriesch, Rosalie Verburg en Cas de Roos

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Werkdagen

- 8 april 2017 voorjaarsfris

- 24 juni 2017 zomers hooien

- 23-24 september 2017 appelpluk en

-feest

- vanaf 28 oktober 2017 om de 2 weken (zie agenda)

Foto's van een zalig, zonnig appelfeest

Appelfeest en -pluk zondagmiddag 24 september (en ook zaterdagmiddag plukken)

Zomers hooien - wijkwerkdag zaterdag 24 juni

Ontwikkelingen vanaf het ooievaarsnest

Eén dag na de uitgerekende datum: jonkies!