Nieuwe bestuursleden: Jeanne, Cas en Frank

Het Terra Bella bestuur heeft fris bloed gekregen. Jeanne Buwalda, Cas de Roos en Frank Beurskens hebben het stokje overgenomen van Karen Schuuring, Niek Hazendonk en Dick Boland.

Met een etentje in De Witte Buffel hebben we feestelijk de bestuurswisseling beklonken. Karen is niet meer woonachtig is onze wijk en voor Niek en Dick zat na 10 jaar trouwe 'groene' dienst de maximale zittingstermijn erop. Niek blijft zich nog wel inspannen om de nieuwe bijenstal op Caetshage te realiseren. De financiering, bouwtekeningen en vergunningen van de gemeente zijn bijna rond. En Dick blijft zich ontfermen over de snoeiploeg van de boomgaard. Dank jullie wel, mannen!

Het Terra Bella bestuur is zo weer op volle sterkte. Bij de huidige bestuursleden Rosalie Verburg (voorzitter, Wilgenhoven) en Martine Kriesch (secretaris, Lodewijk van Deijsselhof) zijn aangeschoven: Frank Beurskens (Oei-woningen) Jeanne Buwalda (Lodewijk van Deijsselhof), Cas de Roos (penningmeester, Lovelingpad).

Van links naar rechts: Frank Beurskens, Jeanne Buwalda, Martine Kriesch, Rosalie Verburg en Cas de Roos

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Wijkwerkdagen 2018

- Eind oktober 2018 gaan we weer van start (zie agenda)

Kom werken en openen op zaterdagmiddag 23 juni!

Feestelijke schouw op 27 mei iedereen welkom!

Meer ruimte voor de schapen in de boomgaard

Snoeiploeg en Jan Zuidhoff in het zonnetje gezet

Wat een festijn - de aanplant van het wijkpark in foto's