Wilgentenentunnel bouwen op zaterdagmiddag 28 maart!

Tussen het strandje,de Multatulilaan en de landschapswoningen ligt het toekomstig wijkpark. Al jaren is dit gemeentelijk gronddepot en het wordt omgeven door twee braakliggende bouwkavels. De kavels beginnen langzaamaan ware natuurgebiedjes te worden; en het gemeentelijk gronddepot een fraai verwilderde en avontuurlijke hoogvlakte.

Deze zomer raakt het gronddepot waarschijnlijk vol. Dan kan een begin gemaakt worden met de inrichting van dit gedeelte van het wijkpark. Omdat de wens voor natuurlijk & avontuurlijk spelen groot is heeft Terra Bella besloten alvast te beginnen met het aantrekkelijker & speelbaarder maken van dit gebied.

Rutger, Nelleke, Oscar en 2 Franse vrijwilligers hebben al een grootse wilgenoverkapping gemaakt en aanstaande zaterdag gaan we het gebied nog spannender maken door een grote wilgentenen tunnel (met hoogteverschillen; verblijfruimtes; stiekeme uitgangen & alles wat we zaterdag maar kunnen bedenken) te bouwen.

We bouwen van 13.00 uur tot 17.00 uur (verzamelen bij het strandje) en jong en oud zijn van harte welkom!

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Wijkwerkdagen 2018

Snoeicursus hoogstamfruit

- 7 november 2018 20:00-22:00

meer info op deze blogpost