Wilgentenentunnel bouwen op zaterdagmiddag 28 maart!

Tussen het strandje,de Multatulilaan en de landschapswoningen ligt het toekomstig wijkpark. Al jaren is dit gemeentelijk gronddepot en het wordt omgeven door twee braakliggende bouwkavels. De kavels beginnen langzaamaan ware natuurgebiedjes te worden; en het gemeentelijk gronddepot een fraai verwilderde en avontuurlijke hoogvlakte.

Deze zomer raakt het gronddepot waarschijnlijk vol. Dan kan een begin gemaakt worden met de inrichting van dit gedeelte van het wijkpark. Omdat de wens voor natuurlijk & avontuurlijk spelen groot is heeft Terra Bella besloten alvast te beginnen met het aantrekkelijker & speelbaarder maken van dit gebied.

Rutger, Nelleke, Oscar en 2 Franse vrijwilligers hebben al een grootse wilgenoverkapping gemaakt en aanstaande zaterdag gaan we het gebied nog spannender maken door een grote wilgentenen tunnel (met hoogteverschillen; verblijfruimtes; stiekeme uitgangen & alles wat we zaterdag maar kunnen bedenken) te bouwen.

We bouwen van 13.00 uur tot 17.00 uur (verzamelen bij het strandje) en jong en oud zijn van harte welkom!

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Werkdagen

- 8 april 2017 voorjaarsfris

- 24 juni 2017 zomers hooien

- 23-24 september 2017 appelpluk en

-feest

- vanaf 28 oktober 2017 om de 2 weken (zie agenda)

Zomers hooien - wijkwerkdag zaterdag 24 juni

Ontwikkelingen vanaf het ooievaarsnest

Eén dag na de uitgerekende datum: jonkies!

Kleurrijk mediterraan mozaïek op het Holstplein

Zaterdagmiddag 8 april - Wijkwerkdag Voorjaarsfris!