Grote voorjaarsschoonmaak zaterdagmiddag 11 april

Zaterdagmiddag 11 april, van 13.00 uur tot 17.00 uur verwelkomen we het voorjaar met de jaarlijkse voorjaarsfriswerkdag. We gaan er dan voor zorgen dat het gebied rond de grote vijver er weer voorjaarsfris bij ligt: bomen en struiken snoeien, strandje voorzien van een vers zand, takkenrillen fatsoeneren, verder bouwen aan de wijkwilgentunnel en het gehele gebied van groot en klein afval ontdoen.

Op deze zaterdag (en heel misschien ook nog op zondag de 12e) zal er bij de brug een grote container voor groenafval komen te staan. De container is bedoeld voor groenafval uit openbaar en mandelig gebied. Dus niet voor wat u vanuit de keuken of achtertuin normaliter in uw eigen groencontainer wegwerkt! Er mag beslist geen ander afval in dan afkomstig van planten, struiken of boompjes in (dus ook geen hout of grond).
Dit is een proef, in samenwerking met de gemeente. Als we ons aan de regels houden, zal in de toekomst in voor- en najaar weer zo'n container worden neergezet.
Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.

Wijkwerkdagen 2018

Snoeicursus hoogstamfruit

- 7 november 2018 20:00-22:00

meer info op deze blogpost