Appels plukken op 22 en 23 september

Zaterdag 22 en zondag 23 september kunnen we weer de appels van de bomen plukken! De boomgaard hangt niet vol (‘t was een kort voorjaar en een wel erg hete zomer...) dus we laten dit jaar geen appels tot sap persen. Maar er hangt genoeg om voor onszelf én voor Caetshage te plukken. En natuurlijk ook voor vele appeltaarten- degene die voor de zondag wil bakken (graag!): op de zaterdag krijg je van ons een pak appeltaartdeeg mee.
Op beide dagen kan je van 14.00 uur tot 17.00 uur in de boomgaard fruit plukken. Maar natuurlijk is het allerleukste het appelfeest van zondagmiddag: vanaf 15.30 uur is er appeltaart, appelsap, schminken, muziek en hopelijk heel mooi weer.
Let wel: het blijven hogere bomen en niet alle takken zijn even betrouwbaar; door de droge zomer zijn de takken nogal broos en dus extra kwetsbaar. Helmen (en E.H.B.O. trommel...) zijn aanwezig; zorg dat je met een plukzakje werkt of dat je ladder stevig staat!

We kunnen altijd hulp gebruiken- bijvoorbeeld voor het ophalen en klaarzetten van de spullen; begeleiding van de pluk of het versieren van de boomgaard. Als je mee wil helpen: spreek iemand van Terra Bella aan of stuur een mailtje naar info@stichtingterrabella.nl

Tot ziens in de boomgaard & hartelijke groet van het Terra Bella team: Femke, Jeanne, Martine, Rosalie, Cas, Frank, Jurjen en Rob.

JAARVERSLAGEN EN BEGROTINGEN

klik hier

Wijkwerkdagen 2024

- 20 januari: Winterwerkdag