Snoeicursus hoogstamfruit op woensdagavond 7 november

Lijkt het je leuk om meer te weten over het snoeien van fruitbomen? Of weet je al en het één en ander, maar heb je toch nog een aantal vragen? Kom dan naar de snoeicursus op woensdagavond 7 november! Je leert daar van Dick Boland, onze snoeiploeg-aanvoerder, alle kneepjes van het vak! De avond is van 20.00 tot 22.00 uur op een nader te bepalen locatie (in de wijk). Je kunt je aanmelden via: info@stichtingterrabella.nl.

Waarom deze snoeicursus? Al vele jaren kunnen wij genieten van de prachtige boomgaard midden in onze wijk. De boomgaard is van Vitens en in ruil voor onderhoud mogen wij elk jaar de vruchten plukken. Om de boomgaard mooi en goed te houden, is er een snoeiploeg die elk jaar in de wintermaanden een aantal zaterdagochtenden komt snoeien in de boomgaard. Wil jij de snoeiploeg af en toe/regelmatig helpen met snoeien, of met andere taken helpen zoals het maken van takkenrillen, onderhouden van nestkasten, maaien met de zeis of koffie brengen, kom dan op 7 november naar de snoeiavond voor meer informatie! Ook als je daarna maar een enkele zaterdagochtend kan komen helpen … je bent van harte welkom!

JAARVERSLAGEN EN BEGROTINGEN

klik hier

Wijkwerkdagen 2024

- 20 januari: Winterwerkdag