Appelplukfeest 17 september

Beste mensen,

We worden allemaal ‘n dagje ouder. En de meeste appelbomen in de boomgaard ook. Dat is waarschijnlijk de voornaamste reden dat er dit jaar heel weinig appels zijn. De bejaarde bomen konden het rare weer (begin voorjaar heel droog en koud; de maanden erna juist heel nat) en daar bovenop de spinselmot niet goed aan. Maar een jaar zonder appelfeest kan beslist niet- dit jaar dus een lichtelijk aangepast appelfeest.

Zondag 17 september van 15 tot 17 uur appelfeest in de boomgaard.

Er is muziek; er kunnen appels en peren geplukt worden en tot sap geperst, maar dit jaar helaas geen pluk voor privégebruik. Omdat er van te voren ook geen appeltaart (van appels uit de boomgaard) gemaakt kan worden, vragen we een ieder/ de meesten om zondag iets lekkers (appeltaart?) mee te nemen. Terra Bella zorgt voor het drinken.

We zien elkaar zondag 17 september onder een hopelijk heel mooie nazomerzon! Mocht het slecht weer worden, dan verplaatsen we het een week.

Met vriendelijke groet, het Terra Bella team, Brian, Cas, Frank, Ilse, Joris, Jos, Lydwien en Rob